Επόμενη συνέλευση

Επόμενη συνέλευση:

13 Ιουλ 2009

Αλληλεγγύη στους εργαζομένους της WIND

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΙΜ HELLAS (Wind)

Αρ. Απόφασης Πρωτοδικείου Αθηνών 4348/2005

Τηλ.: +30 210 5100910 - Φαξ: +30 210 5100961 - Ε-mail : symboulio@pasetim.com

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Το ΔΣ του σωματείου μετά από έκτακτη συνάντηση που απαίτησε από την διοίκηση της εταιρίας την Πέμπτη 2/6, ζήτησε να ενημερωθεί για φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα «παπαγαλάκια» τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας, για αποσύνδεση τμημάτων από την επιχείρηση και ανάθεσή των εργασιών τους σε τρίτες εταιρίες (MELLON, ZTE, HUAWEI). Η διοίκηση ενώ λίγους μήνες πριν μας διαβεβαίωνε δια στόματος διευθύνοντος συμβούλου ότι δεν υπάρχει θέμα outsourcing, στην συνάντηση της Πέμπτης, μας επιβεβαίωσε την απόφασή της να δοθεί η υπηρεσία καταλόγου 11 8 18 σε τρίτη εταιρία.

Δεν μας έδωσε δε κανένα στοιχείο ως όφειλε, όσον αναφορά τον χρόνο μεταβίβασης, τους λόγους που τους οδηγούν στο outsourcing, τα στοιχεία της εταιρίας που θα αναλάβει την εργασία, κ.α. Για πολλοστή φορά, για σοβαρά θέματα που αφορούν τους εργαζόμενους της, η διοίκηση προβαίνει σε κινήσεις χωρίς την έγκαιρη και επίσημη ενημέρωση των εκπροσώπων των εργαζομένων της επιχείρησης, επιδιώκοντας έτσι τον αιφνιδιασμό τους.

Η ειρωνεία και ο εμπαιγμός, ιδιαίτερα των εργαζομένων της υπηρεσίας τηλεφωνικού καταλόγου είναι χαρακτηριστική αφού ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ (Ιούνιος 08), η αρμόδια Διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών δήλωνε κατά την βράβευση του στα Mobile Awards ότι «νοιώθουμε υπερήφανοι για την βράβευση, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει σημαντικά στην εξυπηρέτηση πελατών με εξαιρετικά αποτελέσματα», ενώ συνεχίζοντας ανέφερε ότι «η επιτυχία μας είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί μας».

ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ (Ιούνιος 09) σε συνέντευξή της σε περιοδικό δηλώνει την θετική της άποψη σχετικά με το outsourcing, λέγοντας ότι μπορεί να χτιστεί μια άριστη σχέση συνεργασίας με αμοιβαία οφέλη μεταξύ outsourcer και εταιρίας που αναθέτει, αν ο πελάτης συνεχίζει να βιώνει την ίδια εμπειρία εξυπηρέτησης.

Αφού έχετε βραβευτεί για τις υπηρεσίες του τμήματός σας, έχετε επενδύσει πάνω σε αυτές και σέβεστε τους ανθρώπους της (80% εργαζομένων υπηρεσίας καταλόγου με συμβάσεις ορισμένου χρόνου) τότε γιατί πουλάτε?

Οι εξελίξεις δικαιώνουν για άλλη μια φορά τις καταγγελίες του σωματείου για την απαξίωση τμημάτων της εταιρίας, για την επέκταση ελαστικών σχέσεων εργασίας, για τις αιτίες της δημιουργίας και εξέλιξης του δανεισμού, για την κακοδιαχείριση και ανάθεση εργολαβικών εργασιών, για «ημέτερους» κλπ. ΄

Τώρα μας καλούν να κρίνουμε θετικά τις ενέργειες παραχώρησης κομματιών της επιχείρησης, να συναινέσουμε δηλαδή στην έναρξη της αποσάθρωσης της εταιρίας και της δουλειάς που ο καθένας μας έχει προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια δίνοντας ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ δεν ΣΥΝΑΙΝΟΥΜΕ.

Αν κάποιοι κέρδισαν από τις επιτυχημένες, όπως διατυμπάνιζαν αγοροπωλησίες της μητρικής ΤΙΜ σε επενδυτικές εταιρίες και στη συνέχεια σε μεγιστάνες επιχειρηματίες, να επιστρέψουν τα υπέρογκα κέρδη τους πίσω στηρίζοντας τα οικονομικά της εταιρίας.


Τo επόμενο διάστημα το ΔΣ μαζί με τους εργαζόμενους θα προγραμματίσει ένα δυναμικό σχέδιο δράσης για να δηλώσει την αντίθεσή του στο outsourcing και στην αποσύνθεση της εταιρίας και για να διασφαλίσει σταθερότερες σχέσεις εργασίας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο